آموزشگاه وردپرس
منو سایت
شما اینجا هستید

آیا ایرتگ در ایران کار می کند

ایرتگ چیست

ایرتگ تازه ترین محصول معرفی شده شرکت اپل می باشد که کار آن ردیابی می باشد ، پیش از این هم شرکت های دیگری ابزار های ردیابی ارزان تری را به بازار ارائه داده بودند اما اپل این ریاب خود را با قیمتی بالاتر ارائه کرده و مثل همیشه به واسطه برند معتبری که دارد هواداران زیاد را پیدا کرده اما سوال اصلی اینجاست که آیا ایرتگ اپل در ایران کار می کند یا نه

آیا ایرتگ در ایران کار می کند

ایرتگ هنوز در بازار جهانی و ایران آماده عرضه نشده است و حالا بررسی‌های اخیر اِن ای سی مشخص کرده که احتمالاً کارکرد ایرتگ در ایران مشروط است.

بر اساس بررسی‌های اولیه مشخص شده که ایرتگ در روند راه اندازی و استفاده خود نیاز به اپل آیدی تائید شده همراه با شماره تلفن دارد. در حقیقت کاربران باید بخش Two Step Verification اپل آیدی خود را برای دسترسی و فعال سازی به ایرتگ فعال کنند که این کار در ایران با محدودیت‌های ویژه‌ای مواجه است.

این محدودیت تا پیش از این نیز برای استفاده از هوم پاد در ایران وجود داشت که باعث شده بود تا بسیاری از کاربران ایرانی امکان استفاده در شرایط عادی از دستگاه را نداشته باشند.

کاربرانی که تمایل به استفاده از ایرتگ در ایران را دارند به شرطی می‌توانند از این ردیاب دیجیتالی استفاده کنند که شماره تلفن قابل تائید توسط شرکت اپل را در اپل آیدی خود تائید کنند.

گفتنی است که Two Step Verification اپل آیدی مدت‌ها است که برای کاربران ایرانی دردسر و محدودیت ایجاد کرده است. اپل از تمامی کاربران خود می‌خواهد تا با وارد کردن یک شماره تلفن، تائید هویت دومرحله‌ای را برای اپل آیدی خود فعال کنند که مشکل اصلی این است که شماره تلفن‌های ایران که با پیش شماره +98 آغاز می‌شوند در لیست شماره‌های مورد تائید اپل نیست.

comment برای درج دیدگاه لطفا وارد شوید