آموزشگاه وردپرس
منو سایت
شما اینجا هستید

آیفون نارنجی

آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی عرضه می شود

اخبار جدید آیفون

طبق تصاویر جدیدی که از آیفون ۱۳ منتشر شده به نظر می‌رسد اپل قصد دارد این محصول را در یک رنگ نارنجی هم راهی بازار کند.

اپل معمولا هر سال آیفون‌های خود را با رنگ‌های جذابی راهی بازار می‌کند. اما در کنار رنگ‌هایی که برای گوشی‌هایش در نظر می‌گیرد، یک رنگ خاص هم وجود دارد که سال گذشته و برای آیفون ۱۲، این رنگ آبی بود. با توجه به گفته‌های افشاگری که پیش‌تر در رابطه با مک‌بوک و مک‌بوک ایر هم اطلاعاتی را منتشر کرده بود، گویا رنگ خاص امسال برای آیفون ۱۳ نارنجی خواهد بود.

اگر به تصاویر نگاه کنید، می‌بینید که شاید کمی رنگ نارنجی روشن‌تر از آنچه که باید به نظر برسد اما با توجه به چیزی که سال گذشته دیدیم، به نظر می‌رسد اپل آیفون ۱۳ را به گونه‌ای طراحی کند که رنگ نارنجی خیلی درخشان نباشد. البته رنگ آبی آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس به نسبت آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی کمتر اشباع شده هستند و این موضوع در رابطه با سری آیفون ۱۱ هم صدق می‌کرد. حال اگر این رنگ نارنجی برای دو مدل پرو و پرو مکس از آیفون ۱۳ در نظر گرفته شود، شاید از لحاظ درخشندگی، شدت کمتری به نسبت دو مدل استاندارد و مینی داشته باشند.

البته تصویری که در این خبر منتشر شده مربوط به آیفون ۱۳ است بنابراین به نظر می‌رسد اگر آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس هم قرار باشد با این رنگ‌بندی راهی بازار شوند و کمتر اشباع شده باشند، رنگ آن‌ها بیشتر به برنزی شباهت خواهد داشت تا نارنجی. هرچند اصلا مشخص نیست آیا اپل این رنگ‌بندی را برای مدل‌های پرو در نظر گرفته باشد یا خیر چون تصویر یاد شده فقط از آیفون ۱۳ است.

comment برای درج دیدگاه لطفا وارد شوید